Tvarohové ovesno-špaldové knedlíčky

25. srpna 2016 v 17:07 |  Sladké
Že jsou knedlíky nevhodné do redukční diety? Tak tenhle recept prozradí opak:D Pokud hotové knedlíky nezavalíte několika lžíci másla a hromadou cukru, tyto knedlíčky jsou kvalitním zdrojem bílkovin, sacharidů, vlákniny a tuku;) Někomu se těsto může zdát na chuť trochu tužší, ale to dělají zřejmě ty vločky. No, nic se nedá dělat, ale já tohle třeba ani nepostřehla a na knedlíčkách jsem si ráno spolu s bílým jogurtem dost pochutnala:) Na svačinu jsem si je musela pak udělat znovu, jelikož jsem ráno měla takový hlad, že jsem ani nepočkala až bude pořádné světlo na focení:D



Budete potřebovat:

  • 50 g rozemletých ovesných vloček
  • cca 35 g celozrnné špaldové mouky
  • 1 vejce
  • 150 g měkkého tvarohu
  • špetka soli
  • lžička oleje (nemusí být)
  • 150 g libovolného ovoce (švestky, borůvky..)
Jednoduše spolu smíchejte tvaroh, vločky, sůl, vejce a olej. Těsto nechte chvilku odstát, aby do sebe vločky nasákly všechnu tekutinu. Mouku přidávejte a podsypávejte tak, aby vám šla rukou rozplácnout z těsta kulička, do které vložíte ovoce a pokud je kyselejší, pokapete ho trochou medu. Následně vytvoříte knedlíček, který vaříte v osolené vodě asi 4 minuty, dokud nevyplave. Hotové knedlíky podávejte posypané mákem, skořicí nebo polité jogurtem:)

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 svacinkarna svacinkarna | Web | 26. srpna 2016 v 12:13 | Reagovat

Miluju sladké, mohla bych ho jíst stále. Když chce člověk trochu vypadat, není to tak úplně možné :-D. Proto jsem se začala zajímat o ,,zdravé" sladkosti a musím říct, že tvé knedlíky mě hodně nálákaly. Hned jak se dostanu do obchodu pro špaldovou mouku, vyzkouším :)

2 Hannah Hannah | Web | 26. srpna 2016 v 14:24 | Reagovat

[1]: To mě těší:) lze použít samozřejmě i jinou celozrnnou mouku, třeba pšeničnou, nemusí to být zrovna špaldová;)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama